zondag 20 september 2009

Welkom!

Welkom op mijn Blog!

Allereerst even een voorstelrondje: Ik ben Christa, 21 jaar, woon in Veenendaal en ik ben net afgestudeerd als Fysiotherapeut.
Als hobby ben ik graag creatief bezig met vanalles en nog wat. Je kunt het zo gek niet verzinnen of ik heb het al eens geprobeerd.

Ook nu ga ik (weer eens) beginnen met een nieuwe creatieve hobby; namelijk glaskralen branden.
Hiervoor heb je een propaanbrander nodig, gereedschappen en natuurlijk niet onbelangrijk: Glasstaven!
Inmiddels heb ik mijn starterspakket besteld en hopelijk komt deze snel binnen (ik kan niet wachten!!!)
De laatste tijd heb ik me al behoorlijk ingelezen in tijdschriften over glaskralen branden en heb ik uren op youtube.com filmpjes zitten bekijken. Ik hoop dus dat het me een beetje gaat lukken, maar anders kan ik altijd nog een workshop volgen, máár; ik probeer altijd eerst alles graag zelf :-)


Hopelijk komt mijn pakket snel binnen, zodat ik éindelijk aan de slag kan!
bedankt voor het lezen en ik hou jullie op de hoogte.

Liefs,

Christa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten