zaterdag 26 september 2009

Yiehoee ik kan aan de slag!

Yes vandaag heb ik eindelijk mijn starterspakket binnen gekregen!!! eindelijk, want gisteren was de pakjesbezorger ook al aan de deur geweest, maar uiteraard op een meest onhandige tijd wanneer ik net even weg was. Maar à la,...ik kan eindelijk aan de slag!

Mijn startpakket komt van http://www.kreageja.nl/ en ziet er als volgt uit:


het bestaat uit een werkblad, brander, beschermbril (jaja heel schattig...), mandrellen (ijzer staafje om je kraal op te maken) en nog veel meer. Gisteren heb ik bij Geels in Bennekom een fles propaangas gekocht, dit is ook wel handig anders kan je nog niets...

Verder heb ik een aantal tijdschriften (Vlammend Glas) gekocht om zo de beginnersdingen te leren! echt leuk!

Natuurlijk kan je met alleen een brander e.d. niets. Je hebt ook glas nodig! Hieronder een foto van de kleurtjes die ik heb gekocht.

Ga vanavond even mijn brander proberen zodat ik weet hoe alles werkt, morgen ga ik dan echt aan de slag....Spannend!!!!

hou jullie op de hoogte :-D

liefs,

Christa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten